Whitepaper-Archiv Login | Registrieren

The New Realities of Service and Support whitepaper

Facebook Twitter Xing
The New Realities of Service and Support whitepaper
Hersteller:
ORACLE Deutschland B.V. & Co. KG

Format: Whitepaper

Größe: 112 KB

Sprache: englisch

Datum: 21.07.2011

This CIO2CIO whitepaper explores IDG Research Services survey findings from CIOs worldwide that identifies their need for more strategic relationships with IT service and support providers, the growing adoption of proactive support, and a preference for single point of accountability across the complete technology stack.
CIO2CIO is a peer based thought leadership program that analyses quantitative research and tests it via qualitative one to one interviews with CIOs. The resulting executive insight is then disseminated via IDG’s multimedia assets.

Download

Weitere Whitepaper dieses Herstellers

Titel Anbieter Format Datum
Cloud und SaaS für Dummies
Cloud und SaaS für Dummies
ORACLE Deutschland B.V. & Co. KG Whitepaper 17.04.2015
Wie Online-Händler ihren Geschäftserfolg steigern
Wie Online-Händler ihren Geschäftserfolg steigern
ORACLE Deutschland B.V. & Co. KG Whitepaper 17.04.2015
Oracle Cloud File System für Ihr Data Center
Oracle Cloud File System für Ihr Data Center
ORACLE Deutschland B.V. & Co. KG Whitepaper 17.05.2013
Erfahren Sie mehr über Oracle Automatic Storage Management und Thin Reclamation
Erfahren Sie mehr über Oracle Automatic Storage Management und Thin Reclamation
ORACLE Deutschland B.V. & Co. KG Whitepaper 17.05.2013
Bessere Datenverwaltung dank verbesserten Automatic Storage Management von Oracle
Bessere Datenverwaltung dank verbesserten Automatic Storage Management von Oracle
ORACLE Deutschland B.V. & Co. KG Whitepaper 17.05.2013
1 2 3 4 5 »