Whitepaper-Archiv Login | Registrieren

Outsourcing of operator services helps leading drugs company to improve customer service and reduce

Facebook Twitter Xing
Outsourcing of operator services helps leading drugs company to improve customer service and reduce
Hersteller:
BT Germany GmbH

Format: Whitepaper

Größe: 90 KB

Sprache: deutsch

Datum: 01.06.2007

AstraZeneca, one of the world’s leading pharmaceutical companies, has outsourced the provision of operator services for its UK locations to BT in order to standardise and improve the quality of call handing performance. The BT Managed Switchboard Service has enabled AstraZeneca to standardise call reception function, improve call-answering performance, increase business resilience, and save money.



Download

Weitere Whitepaper dieses Herstellers

Titel Anbieter Format Datum
Benchmark-Studie: Netzwerk-Anbieter im Vergleich
Benchmark-Studie: Netzwerk-Anbieter im Vergleich
BT Germany GmbH Whitepaper 24.03.2016
Experton Group: Security-Anbieter im Vergleich
Experton Group: Security-Anbieter im Vergleich
BT Germany GmbH Whitepaper 24.03.2016
Outsourcing mit BT – Das Netzwerk im Mittelpunkt
Outsourcing mit BT – Das Netzwerk im Mittelpunkt
BT Germany GmbH Whitepaper 10.01.2008
Case Study – Premiere Fernsehen
Case Study – Premiere Fernsehen
BT Germany GmbH Whitepaper 10.01.2008
Software AG spart 25 Prozent
Software AG spart 25 Prozent
BT Germany GmbH Whitepaper 10.01.2008
1 2 3 4 »