Whitepaper-Archiv Login | Registrieren

Enterprise Communications 2.0:Creating Competitive Advantage

Facebook Twitter Xing
Enterprise Communications 2.0:Creating Competitive Advantage
Hersteller:
Siemens Enterprise Communications

Format: Whitepaper

Größe: 122 KB

Sprache: englisch

Datum: 23.11.2007

The availability of a global telecommunications infrastructure has allowed enterprises to become more distributed and to operate key business functions such as finance, manufacturing, and customer contact centers across the world. In a quest for increased profitability and efficiency, the outsourcing and offshoring of non-core competencies to geographic areas with high-skilled and low-cost labor availability have become increasingly popular.

Download

Weitere Whitepaper dieses Herstellers

Titel Anbieter Format Datum
Teamwork: So entfesseln Sie das Potential Ihrer Mitarbeiter
Teamwork: So entfesseln Sie das Potential Ihrer Mitarbeiter
Siemens Enterprise Communications Whitepaper 02.05.2013
So verbessern Sie die Team Performance
So verbessern Sie die Team Performance
Siemens Enterprise Communications Whitepaper 02.05.2013
Sieben Contact Center-Trends, die Sie nicht ignorieren sollten
Sieben Contact Center-Trends, die Sie nicht ignorieren sollten
Siemens Enterprise Communications Whitepaper 02.05.2013
Wie Sie die Zusammenarbeit in mobilen Teams intensivieren
Wie Sie die Zusammenarbeit in mobilen Teams intensivieren
Siemens Enterprise Communications Whitepaper 02.05.2013
Wettbewerbsvorteile durch Converged Communications
Wettbewerbsvorteile durch Converged Communications
Siemens Enterprise Communications Whitepaper 23.01.2008
1 2 3 4 5 »